Vulcan Riders Finland – Chapter #358

Tervetuloa tutustumaan Vulcan Riders Finlandiin

Vulcan Riders Finland (VRF), kansainvälisesti Vulcan Riders Association Finland Chapter #358 on perustettu vuonna 2011. VRF:ssä on hieman yli 200 jäsentä ja jäsenmäärä kasvaa tasaisesti. Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen vulkaanimielisiä moottoripyöräilijöitä ja edistää moottoripyöräharrastusta ja -turvallisuutta. Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen Kawasaki Vulcan -moottoripyörän omistaja, harrastaja tai tätä harrastusta kannattava henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. VRF järjestää pari rallia vuodessa Suomessa ja osallistuu aktiivisesti ralleihin sekä kotimaassa että ulkomailla.

Kerhoon voit tutustua kerhon sivustolla ja kerhon toimintaan pääset mukaan täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen.

Hallituksen jäsenet ja muut toimihenkilötiedot löytyvät täältä.

Tapahtumat:
Olennainen osa VRF:n toimintaa ovat ajelut, joita järjestetään vuosittain useita eri puolilla Suomea. Myös ajokauden päättäjäiset ja vuosikokous ovat tärkeitä tapaamisia. Tapahtumien ajankohdat päivitetään verkkosivujen kalenteriin, ja lisätietoa tapahtumista saat foorumilta ja sähköpostilistan kautta.

Kerhotuotemyynti:
Kerhotuotevalikoimaan kuuluu mm. kerhotarroja ja -merkkejä, erikokoisia brodeerattuja siipimerkkejä, huppari, erilaisia pitkä- ja lyhythihaisia paitoja sekä bandanoita ja HAD-huiveja. Kulloinkin myynnissä olevat tuotteet saat näkyviin kirjautumalla verkkosivustolle. Myös tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkosivujen kautta. Huom! Kerhohuppareita ja popliinipaitoja ei ole varastossa, vaan niitä tilataan kysynnän mukaan suuremmissa erissä. Näiden kerhotekstiilien tilausmahdollisuudesta ilmoitetaan aina erikseen sähköpostitse.

Vulcan Aid:
Vulcan Aid on jäsenten tarjoama apu- ja palvelulista, josta löydät huoltoapua, ajoseuraa, majoitusmahdollisuuksia ym. tärkeää, kun hätä iskee tien päällä tai sinne lähtiessä. Voit itsekin ilmoittautua listalle ja tarjota apuasi muille jäsenille. Vulcan Aid -sivua pääsevät katsomaan vain tälle sivustolle kirjautuneet VRF:n jäsenet.

Ennakoivan ajon koulutus:
Vulcan Riders kannustaa jäseniään osallistumaan ennakoivan ajon koulutuksiin, ruosteenpoistoihin ym. ajotaitoja kartuttaviin ja liikenneriskejä vähentäviin koulutuksiin. Hyvä tapa hioa taitojaan on osallistua Yamaha Custom Clubin järjestämälle EAK-kurssille, jonne VRF:lla on viiden jäsenen kiintiö. VRF:n jäsenenä saat myös alennusta kurssimaksusta, sillä kerho tukee koulutusta paitsi henkisesti myös rahallisesti. Koulutuksen ajankohdasta ja ilmoittautumisesta tiedotetaan erikseen kevättalvella.